Refund policy
Retourbeleid | MUZE
Wanneer je een artikel terug wilt sturen, dien je vooraf een mail te sturen met daarin duidelijk je NAAM, REDEN en het ORDERNUMMER. Je ontvangt van ons een reactie en een retour nummer, deze dient u te vermelden bij het retour sturen van het artikel.
LET OP:
- Oorbellen (vanwege hygiëne);
- Sieraden die opmaat zijn gemaakt en;
- SALE items
Worden niet retour genomen.
Het te retourneren item dient binnen 7 werkdagen in het bezit van MUZE te zijn.
Het adres:
MUZE
Vlettevaart 27
5032 BK Tilburg
Kosten van retourneren & terugboeking aankoopbedrag
Als u de overeenkomst binnen 2 werkdagen herroept en het pakket binnen 7 dagen weer in ons bezit is. Kosten voor deze retourzending vallen onder de verantwoordelijkheid van de klant. Welke wijze van levering u ook kiest, u draagt de verantwoordelijk dat het pakket weer in ons bezit komt. Wij mogen wachten met ruiling tot wij de goederen hebben teruggekregen. Bij een eventueel zoek raken van het pakket, kunt u contact opnemen met de betreffende bezorgdienst. Het aankoopbedrag wordt in dat geval niet door ons gerestitueerd. U kunt in dat geval een claim indienen bij de bezorgdienst. Wanneer er sporen zijn dat het artikel gebruikt is, wordt het product NIET retour genomen.
Terugbetalingsbeleid | MUZE
Wij betalen u terug in de vorm van een tegoed op het account waarvan de bestelling is geplaatst. Wij geven geen geld terug. Retouren worden binnen 5 werkdagen verwerkt.
Ruilen
Indien u een vervangend product wenst, dient u een nieuwe bestelling te plaatsen.
* Oorbellen worden niet retour genomen ivm hygiëne.
Waardevermindering
Indien schade is ontstaan aan het product, en aantoonbaar is dat er meer met het product is gebeurd dan verwacht mag worden om te beoordelen of u het wilt houden, komen de kosten van deze schade voor uw rekening. De verpakking mag zijn opengemaakt. Het product mag echter geen vlekken of andere schade bevatten. Indien er slijtage of schade is opgetreden, dan is MUZE gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag.
Termijn: 2 dagen bedenktijd
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Het product zal slechts in die mate worden uitgepakt voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of het product wordt behouden.
Pakket vertraagd of zoek
Indien een pakket niet geleverd is, wordt een onderzoek ingesteld. Dit kan 2 weken duren. Afhankelijk van het onderzoek wordt besloten of de verantwoordelijkheid ligt bij de bezorgdienst of bij MUZE. In het eerste geval kunt u het pakket claimen bij de bezorgdienst. In dat laatste zal MUZE met de oplossing komen. Het is dus niet automatisch zo dat MUZE het pakket vergoed of het product opnieuw zal verzenden. Indien is getekend voor een pakket is aan de wettelijke voorwaarde voldaan een pakket te leveren en kunt u uw claim indienen bij de betreffende bezorgdienst. Indien een pakket met track&trace geleverd is en het pakket is zoekgeraakt, kunt u een schadeclaim indienen bij de bezorgdienst. MUZE zal u bijstaan door levering van alle informatie die u nodig heeft.
Heeft u betaald via creditcard, dan heeft u vaak recht op aankoopbescherming vanuit deze betalingsdienst.